2020. július 20., hétfő

Ajándék a kitöltésért: Mi a kedvenc óratípusod?

Szeretnélek megkérdezni, melyik a kedvenc óratípusod! Ősztől alakul a program, lesz órarend is. Hogy mire fektessem a hangsúlyt, vagy milyen témában készítsek videókat (szintén ingyenesen is), ahhoz szükségem van a véleményedre!
AJÁNDÉK jár cserébe! Ha kitöltöd az Űrlapot, két hasznos anyagot kapsz tőlem:
  1. Futás előtt/után mit együnk
  2. Hasizomgyakorlatok másképp
Szeretettel várom a véleményed!

2019. augusztus 31., szombat

A mozgás hatása a terehességre...


Az "ép testben ép lélek" a terhességre is igaz- ,persze csak normál, egészséges terhességet nézve. Vannak esetek, mikor az orvos óvatosságra int és kímélő életmódot kell folytatni.
Azoknál a kismamáknál viszont, ahol nem áll fenn probléma, a mozgás jó hatással van a várandóságra.
Fontos azonban tudni, hogy a betöltött 12. héttől javasolt a célzott kismamáknak összeállított tréning, hiszen az azt megelőző időszakban a kis embriónak még meg kell tapadnia. Ezek a hetek az óvatosság hetei, kerülni kell minden rázkódással járó sportot, illetve az elesés veszélyeivel járó tevékenységeket.


A kismama torna előnyei:
- javul a közérzet, akár az émelygésre is lehet gyógyír
- megtanítja a helyes légzést, testtartást
- megelőzi, - vagy enyhíti a hát,-és derékfájást
- a vizesedést enyhíti, vagy megelőzi
- hangsúlyt fektet a talpak "edzésére" is
- fokozatos terhelést nyújt figyelembe véve melyik trimeszterben van a kismama
- felkínál gyakorlat-módosításokat, ha az adott gyakorlat kiinduló helyzete nehezen kivitelezhető
- nagy hangsúlyt fektet az alapos bemelegítésre és nyújtásra

Hogyan is néz ki a Preventív FitT Kismamatorna Online 4 hetes program: 
  • Az idei év első programja március 30-április 30-ig tart minden nap.
  • Ára: 5400 Ft/ 4 hét 
  • Minden másnap 30 perces tornákat töltök fel egy zárt csoportba
  • a tornamentes napon életmód-tanácsok (étkezés, hétköznapi mozgásminták, várandóság kiegészítő/segítő technikái pl. tape, talptorna, hengerezés, hasmasszázs...stb)
  • sok-sok letölthető anyagot kaptok receptekkel, étkezési javaslatokkal
Ezt a RÖVIDKE ŰRLAPOT kitöltve, küldöm az infókat bővebben! Ha pedig közösségi oldalon keresnél, az eseményre KATT!

Keress bátran üzenetben (preventivfitness@gmail.com), vagy az elérhetőségek egyikén!

2019. augusztus 26., hétfő

Szülés után mikor és mit mozogjak?

Hamarosan nálam is aktuális a kérdés. Bevallom, már nagyon várom, hogy a babámat a kezembe tartsam és a megfelelő regeneráló idő után visszatérjek végre a tornához.
A várandósságom alatt se hanyagolom el a testmozgást, nem kényszerből sanyargatom magam, hanem jól esik, a testem-lelkem jobban működik. Ami az anyának jó, a babának is!     

A várandós-programom készen, kerek egész, amit persze lehet csiszolgatni és szépíteni. Ami pedig előttem áll, a szülés utáni regenerációs tréning. 
6 hétre legalább szüksége van a női testnek, hogy magától történjenek meg a folyamatok, császár után 8-10 hét, amit kivárunk. Ebben az időszakban a légzéseket lehet gyakorolni, mely kezdi aktivizálni a törzset, illetve a hasmasszázs jó segítség lehet.
Utána jöhet lépésről-lépésre a torna. Szembesülünk magunkkal, tudni kell, honnan indulunk, hová érkezünk és a lépéseket betartani. Erről az időszakról, a test-tudatosításról szól a 6 hetes Hasregeneráló Pilates programom, melyet otthoni körülmények között egyedül is elvégezhetsz.
Nagy előnye, hogy nem siettet, 1 héten csak kevés dologra kell figyelned, de arra mindig. Rendszerességre ösztönöz, egyszerű a szövegezése, bárkinek jól érthető. 
És miért a Pilates-gyakorlat-világába helyeztem bele a programom? Pilatesnek "csak" 6 alapelve van, de az ütős:
1. Koncentráció 2. Kontroll 3. Légzés 4. Központosítás 5. Áramlás 6. Precizitás
Ezek kellenek ahhoz, hogy változás következzen be, akár az élet más területén is. Az alapelvek egyszerűek, érthetők, de hogy minden egyben működjön, ahhoz lassan, de biztosan kell tanulnunk. 
 
Várandós kismamaként is sokan tornáztak velem 16 héten keresztül a videóimat követve online -zárt csoportban. Most bekapcsolódhatsz ebbe augusztus 30.-tól az ősszel utoljára.   
Utána már én is babázom és jövök a saját programom eredményével! Beszámolok nektek és ösztönözlek majd benneteket, hogy együtt csináljuk!  

Velem tartasz?  Olvass tőlem itt is!  

Szép napot Neked!

üdv
zsu

2019. augusztus 18., vasárnap

Hasregeneráló Pilates 6 hetes alap-program E-book

Jó hír, mert már sokan vártátok...! Augusztus 21-től megvásárolható a 6 hetes alap-program, mely segít visszanyerni a hasfalad állapotát. 
Fokozatosan jutsz majd el az életmódváltás felé. Rendszerességet viszel az életedbe a mozgástól a táplálkozásig. 
Ha szeretnél bővebb információt, itt jelentkezhetsz és küldöm a részleteket!


2019. augusztus 10., szombat

Preventív FitT Kismama torna 4 héten keresztül ONLINE

Légy kismama, légy bárhol az országban, légy akár nyaralás közben, vagy külföldön, a programot bárhol elérheted! A 4 hetes program 2020. március 30-április 30-ig tart. Ne maradj le! Részletek a kép alá kattintva, vagy itt!




Ajándék a kitöltésért: Mi a kedvenc óratípusod?

Szeretnélek megkérdezni, melyik a kedvenc óratípusod! Ősztől alakul a program, lesz órarend is. Hogy mire fektessem a hangsúlyt, vagy mil...