2019. augusztus 31., szombat

A mozgás hatása a terehességre...


Az "ép testben ép lélek" a terhességre is igaz- ,persze csak normál, egészséges terhességet nézve. Vannak esetek, mikor az orvos óvatosságra int és kímélő életmódot kell folytatni.
Azoknál a kismamáknál viszont, ahol nem áll fenn probléma, a mozgás jó hatással van a várandósságra.
Fontos azonban tudni, hogy a betöltött 12. héttől javasolt a célzott kismamáknak összeállított tréning, hiszen az azt megelőző időszakban a kis embriónak még meg kell tapadnia. Ezek a hetek az óvatosság hetei, kerülni kell minden rázkódással járó sportot, illetve az elesés veszélyeivel járó tevékenységeket.


A kismama torna előnyei:
- javul a közérzet, akár az émelygésre is lehet gyógyír
- megtanítja a helyes légzést, testtartást
- megelőzi, - vagy enyhíti a hát,-és derékfájást
- a vizesedést enyhíti, vagy megelőzi
- hangsúlyt fektet a talpak "edzésére" is
- fokozatos terhelést nyújt figyelembe véve melyik trimeszterben van a kismama
- felkínál gyakorlat-módosításokat, ha az adott gyakorlat kiinduló helyzete nehezen kivitelezhető
- nagy hangsúlyt fektet az alapos bemelegítésre és nyújtásra

Az oldalamon friss infókat találsz a tornákról és eseményekről! KATT!

Keress bátran üzenetben, vagy az elérhetőségek egyikén!

2019. augusztus 26., hétfő

Szülés után mikor és mit mozogjak?

Hamarosan nálam is aktuális a kérdés. Bevallom, már nagyon várom, hogy a babámat a kezembe tartsam és a megfelelő regeneráló idő után visszatérjek végre a tornához.
A várandósságom alatt se hanyagolom el a testmozgást, nem kényszerből sanyargatom magam, hanem jól esik, a testem-lelkem jobban működik. Ami az anyának jó, a babának is!     

A várandós-programom készen, kerek egész, amit persze lehet csiszolgatni és szépíteni. Ami pedig előttem áll, a szülés utáni regenerációs tréning. 
6 hétre legalább szüksége van a női testnek, hogy magától történjenek meg a folyamatok, császár után 8-10 hét, amit kivárunk. Ebben az időszakban a légzéseket lehet gyakorolni, mely kezdi aktivizálni a törzset, illetve a hasmasszázs jó segítség lehet.
Utána jöhet lépésről-lépésre a torna. Szembesülünk magunkkal, tudni kell, honnan indulunk, hová érkezünk és a lépéseket betartani. Erről az időszakról, a test-tudatosításról szól a 6 hetes Hasregeneráló Pilates programom, melyet otthoni körülmények között egyedül is elvégezhetsz.
Nagy előnye, hogy nem siettet, 1 héten csak kevés dologra kell figyelned, de arra mindig. Rendszerességre ösztönöz, egyszerű a szövegezése, bárkinek jól érthető. 
És miért a Pilates-gyakorlat-világába helyeztem bele a programom? Pilatesnek "csak" 6 alapelve van, de az ütős:
1. Koncentráció 2. Kontroll 3. Légzés 4. Központosítás 5. Áramlás 6. Precizitás
Ezek kellenek ahhoz, hogy változás következzen be, akár az élet más területén is. Az alapelvek egyszerűek, érthetők, de hogy minden egyben működjön, ahhoz lassan, de biztosan kell tanulnunk. 
 
Várandós kismamaként is sokan tornáztak velem 16 héten keresztül a videóimat követve online -zárt csoportban. Most bekapcsolódhatsz ebbe augusztus 30.-tól az ősszel utoljára.   
Utána már én is babázom és jövök a saját programom eredményével! Beszámolok nektek és ösztönözlek majd benneteket, hogy együtt csináljuk!  

Velem tartasz?  Olvass tőlem itt is!  

Szép napot Neked!

üdv
zsu

2019. augusztus 18., vasárnap

Hasregeneráló Pilates 6 hetes alap-program E-book

Jó hír, mert már sokan vártátok...! Augusztus 21-től megvásárolható a 6 hetes alap-program, mely segít visszanyerni a hasfalad állapotát. 
Fokozatosan jutsz majd el az életmódváltás felé. Rendszerességet viszel az életedbe a mozgástól a táplálkozásig. 
Ha szeretnél bővebb információt, itt jelentkezhetsz és küldöm a részleteket!


2019. augusztus 10., szombat

Preventív FitT Kismama torna 4 héten keresztül ONLINE

Légy kismama, légy bárhol az országban, légy akár nyaralás közben, vagy külföldön, a programot bárhol elérheted! A 4 hetes program augusztus 19-én kezdődik! Ne maradj le! Részletek a kép alá kattintva, vagy a menüben!



2018. november 27., kedd

Adj mozgást ajándékba!



Eredményt csak rendszeres mozgással lehet elérni! A Hasregeneráló Pilates órán szintenként haladva fokozatosan regeneráljuk a hasfalat. Pilates gyakorlatait úgy módosítottam, hogy sérült hasizommal is végezhetőek legyenek. Célunk az izomfűző megerősítése és a szétnyílás összezárása.
Minden héten új szintet lépünk és otthonra videó/gyakorlatanyag segítséget kapsz.

Ára: 3700 Ft (akcióban december 31.-ig!) 

            A következő időpontok: 
november 25. vasárnap:  18.00-19.00 óráig
december 1. szombat! : 18.00-19.00 óráig  
december 9. vasárnap: 17.00 - 18.00 óráig
december 16. vasárnap 17.00-18.00 óráig 

Az ajándékutalványt fizetni az emailben megküldött számlaszámra utalással lehet. (preventivfitness@gmail.com) 

2018. november 23., péntek

Hasregeneráló Pilates csoportos órák Adventben


Ne csak a rohanás legyen meghatározó az adventi időszakban, gondolj magadra is egy kicsit!
Még 4 alkalommal találkozunk csoportos órákon decemberben, így használd ki az időt.
Minden óra után beléphetsz otthon kényelmesen a Preventív Fitnesz online edzőtermébe, ahol minden héten új gyakorlatsor vár rád videóval, képpel.
Ha legalább 8 hétig jársz az órákra, eljuthatsz a 8. szintig, a haladó gyakorlatokig. 
Az óráról, árakról itt olvashatsz! 
Helyszín: 1041 Bp., Nyár utca 40. , FitnessInDaHouse 

Legyen Neked a mozgás öröm minden nap!

Szeretettel várlak!  

A mozgás hatása a terehességre...

Az "ép testben ép lélek" a terhességre is igaz- ,persze csak normál, egészséges terhességet nézve. Vannak esetek, mikor az o...